Topas Travel Topas Travel EngelskNorgeDansk Min Topas Rejse

VÆLG DESTINATION

Europa
Grønland
Mellem- og Nordamerika
Sydamerika
Oceanien
Afrika
Asien
Europa Asien Oceanien Afrika Sydamerika Mellem- og Nordamerika Grønland

Nyhedsbrev

Tilmeld nyhedsbrev

find din drømmerejse

Tidligste afrejsedato:
søg nu

FORUM

Her er du: Forsiden - Alt godt fra rygsækken - Velkommen på Topas Forum
Bruger
Lisbeth Hamborg
Topas ansat
Skrevet: 29-09-2009 08:55:51
Velkommen på Topas Forum
Velkommen til Topas' nye Forum. Vi håber, det vil blive brugt flittigt til både udveksling af rejsetips- og ideer, interessante debatter og hyggelig "rejsesnak".

Go' fornøjelse!
Mads Bomholt
Nyt medlem
Skrevet: 05-10-2009 16:46:01
Hej Lisbeth.

Rigtig god ide med dette forum. Jeg har et spørgsmål til dig som jeg håber du kan besvarer. Det er angående tur til bolivia. Den der hedder Ticaca,lama trek og bestigning. jeg kan se der er meget få afgange i 2010, faktisk kun en`. Betyder det at i er ved at lukke ned for turen ? kan du sige noget om afgangene på dette rejsemål i 2011 ? Bliver der flere afgange og på hvilken tid af året, f.eks en juli afgang i 2011. På forhånd mange tak. Hilsen Mads
Peter Knudsen
Topas ansat
Skrevet: 06-10-2009 14:18:39
Hej Mads

Vi er ikke endelig afklaret med fremtiden for denne tur til Bolivia. Der kommer måske mindre ændringer til fremtidige ture, hvor bestigningsdelen er udeladt.

På vegne af Lisbeth som er på vej til toppen af Kilimanjaro
MarcusKL
Nyt medlem
Skrevet: 30-12-2009 14:09:35
Hej Lisbeth

På hvilket plan anbefaler du at jeg starter når det er første gang jeg er på denne form for rejser?

Jeg opfylder de formelle krav med kondi og helbred men vil gerne med på nogle ture med fx tredje sværhedsgrad?

Er det bedst at starte fra første sværhedsgrad?

Hilsen Marcus
Maj Billeskov
Topas ansat
Skrevet: 30-12-2009 15:55:11
Hej Marcus

Vores ture som er kategoriseret med sværhedsgrad 3 kræver ingen tekniske forudsætninger eller tidligere vandreerfaring, så hvis du har en god grundkondition og helbredet er i orden, kan du sagtens starte ud med at deltage på en af disse ture. Du er også altid velkommen til at høre nærmere om en bestemt tur, hvis der er noget, du ønsker at få uddybet.

Hilsen Maj
MarcusKL
Nyt medlem
Skrevet: 02-01-2010 23:49:24
Hej igen

Er alderen på deltagere på de forskellige ture meget forskellige (her tænker jeg kun fra sværhedsgrad 1 - 3)
Lisbeth Hamborg
Topas ansat
Skrevet: 05-01-2010 08:50:34
Hej igen Marcus

Ja, alderen varierer meget.
Men du er altid velkommmen til at ringe til os og høre om alderssammensætningen på en bestemt tur, som du evt. er interesseret i at deltage på.
René Fredsgaard
Nyt medlem
Skrevet: 21-01-2010 07:25:04
Hej.

Jeg overvejer kraftigt at deltage på turen til Kilimanjaro julen 2010 - den på 9 dage. Kan I allerede nu sige lidt om gruppesammensætningen på en sådan tur. Jeg deltager alene, da jeg ikke lige har kunnet finde bekendte, der er klar til at "ofre" julen.

På forhånd tak.

René Fredsgaard
Lisbeth Hamborg
Topas ansat
Skrevet: 22-01-2010 09:25:42
Hej René Fredsgaard

Jeg har svaret på dit spørgsmål under emnet "Tanzania"!

Venlig hilsen Lisbeth
heidig
Nyt medlem
Skrevet: 08-04-2010 15:01:26
Hei. Jeg vurderer å reise på "soloturen" til Dolomittene - høy rute den 18-25 juli. Kan dere si noe om gruppe sammensetningen på denne turen så langt?
Hvor krevende er egentlig denne turen? Jeg har tidligere vært med på turen til Vietnam med 3 dagers fottur, samt at jeg har vært på Kilimanjaro. Normalt sprek Nordmann..
Maj Billeskov
Topas ansat
Skrevet: 12-04-2010 10:58:27
Hej Heidig

Jeg har svaret på dit spørgsmål under emnet "Italien - Dolomitterne Høj rute - solotur".

Venlig hilsen Maj
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger

Tip en ven!

Topas Travel l Bakkelyvej 2 l 8680 Ry l Denmark l CVR: 17630008 l Telefon (+45) 8689 3622 l Fax (+45) 8689 3688
Topas er medlem af Danmarks Rejsebureau Forening l Tilsluttet rejsegarantifonden, reg. nr. 899
Når du bestiller en Topasrejse kan du betale med disse kort