|
|
|
|
|
Skrevet: 05-10-2009 16:46:01
|
|
Hej Lisbeth.
Rigtig god ide med dette forum. Jeg har et spørgsmål til dig som jeg håber du kan besvarer. Det er angående tur til bolivia. Den der hedder Ticaca,lama trek og bestigning. jeg kan se der er meget få afgange i 2010, faktisk kun en`. Betyder det at i er ved at lukke ned for turen ? kan du sige noget om afgangene på dette rejsemål i 2011 ? Bliver der flere afgange og på hvilken tid af året, f.eks en juli afgang i 2011. På forhånd mange tak. Hilsen Mads
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 06-10-2009 14:18:39
|
|
Hej Mads
Vi er ikke endelig afklaret med fremtiden for denne tur til Bolivia. Der kommer måske mindre ændringer til fremtidige ture, hvor bestigningsdelen er udeladt.
På vegne af Lisbeth som er på vej til toppen af Kilimanjaro
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 30-12-2009 14:09:35
|
|
Hej Lisbeth På hvilket plan anbefaler du at jeg starter når det er første gang jeg er på denne form for rejser?
Jeg opfylder de formelle krav med kondi og helbred men vil gerne med på nogle ture med fx tredje sværhedsgrad?
Er det bedst at starte fra første sværhedsgrad?
Hilsen Marcus
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 30-12-2009 15:55:11
|
|
Hej Marcus
Vores ture som er kategoriseret med sværhedsgrad 3 kræver ingen tekniske forudsætninger eller tidligere vandreerfaring, så hvis du har en god grundkondition og helbredet er i orden, kan du sagtens starte ud med at deltage på en af disse ture. Du er også altid velkommen til at høre nærmere om en bestemt tur, hvis der er noget, du ønsker at få uddybet.
Hilsen Maj
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 02-01-2010 23:49:24
|
|
Hej igen
Er alderen på deltagere på de forskellige ture meget forskellige (her tænker jeg kun fra sværhedsgrad 1 - 3)
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 05-01-2010 08:50:34
|
|
Hej igen Marcus
Ja, alderen varierer meget. Men du er altid velkommmen til at ringe til os og høre om alderssammensætningen på en bestemt tur, som du evt. er interesseret i at deltage på.
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 21-01-2010 07:25:04
|
|
Hej.
Jeg overvejer kraftigt at deltage på turen til Kilimanjaro julen 2010 - den på 9 dage. Kan I allerede nu sige lidt om gruppesammensætningen på en sådan tur. Jeg deltager alene, da jeg ikke lige har kunnet finde bekendte, der er klar til at "ofre" julen.
På forhånd tak.
René Fredsgaard
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 22-01-2010 09:25:42
|
|
Hej René Fredsgaard
Jeg har svaret på dit spørgsmål under emnet "Tanzania"!
Venlig hilsen Lisbeth
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 08-04-2010 15:01:26
|
|
Hei. Jeg vurderer å reise på "soloturen" til Dolomittene - høy rute den 18-25 juli. Kan dere si noe om gruppe sammensetningen på denne turen så langt? Hvor krevende er egentlig denne turen? Jeg har tidligere vært med på turen til Vietnam med 3 dagers fottur, samt at jeg har vært på Kilimanjaro. Normalt sprek Nordmann..
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 12-04-2010 10:58:27
|
|
Hej Heidig
Jeg har svaret på dit spørgsmål under emnet "Italien - Dolomitterne Høj rute - solotur".
Venlig hilsen Maj
|
|
|